Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Haft ett sjukhelsikes sug de senaste 2 dagarna. Enligt min mensapp ska jag ha mens om 3 dagar, funderar om det har nåt samband, skriver upp och håller koll! Annars är det ensamheten som triggar.

Men det är hanterbart ändå, om än väldigt störigt.
Du är så klarsynt och klok! Heja dig 💕

Jag dricker ju inte alls av den enkla anledningen att jag inte tycker om smaken. Får ibland ett höjt ögonbry eller en fråga. Och då säger jag just att jag inte tycket det är gott. Möjligtvis skulle jag klara någon blandning som inte smakar alkohol öht men då kan jag lika bra dricka något som inte har alkohol i för en tiondel av priset.

Däremot är det gott med alkohol i mat. Går det också bort @pepp ?

Haft ett sjukhelsikes sug de senaste 2 dagarna. Enligt min mensapp ska jag ha mens om 3 dagar, funderar om det har nåt samband, skriver upp och håller koll! Annars är det ensamheten som triggar.

Men det är hanterbart ändå, om än väldigt störigt.
Hejar på dig håll i.

Var med mina föräldrar igår. Mamma frågade lite försiktigt hur det går osv.
Jag berättade om mitt sug, sen började vi prata om att det nog beror på min största trigger: ensamheten. Det har varit en jävligt ensam semester 😅 men men. Har ju lyckats kontrollera det iaf. Kändes fint att vi kunde sitta och prata om det också ❤️

Har lite sug kvar, men det har dämpats rejält tack och lov.

Var med mina föräldrar igår. Mamma frågade lite försiktigt hur det går osv.
Jag berättade om mitt sug, sen började vi prata om att det nog beror på min största trigger: ensamheten. Det har varit en jävligt ensam semester 😅 men men. Har ju lyckats kontrollera det iaf. Kändes fint att vi kunde sitta och prata om det också ❤️

Har lite sug kvar, men det har dämpats rejält tack och lov.

Vilka framsteg! Måste kännas skönt med lite mindre spänning i er relation?

Helt klart, det var ju extremt ansträngt där ett tag, nu känns det som en sund och fin relation ☺️

Tar tillbaka detta lite 😅
Hon ringde just (höll på byta om och var på väg till gymmet) vi sågs alltså senast igår, hon tyckte jag lät konstig, frågade om jag hade varit hos frissan. Sjukt konstigt samtal.
(Tror det var ett "har pepp druckit" samtal....)

Tar tillbaka detta lite 😅
Hon ringde just (höll på byta om och var på väg till gymmet) vi sågs alltså senast igår, hon tyckte jag lät konstig, frågade om jag hade varit hos frissan. Sjukt konstigt samtal.
(Tror det var ett "har pepp druckit" samtal....)

Kanske blev hon orolig efter ert samtal igår? Ingen ursäkt för att lägga sin oro på dig förstås, men kanske en ledtråd till hennes beteende.

Var på kvinnomöte ikväll, det var fint, vi var hela 8 stycken 😁 det var en till som hade haft det jobbigt under sin semester, så det var skönt att få dela det med nån som förstod.

Berättade om samtalet med mamma också, och att hon ringde mig, ska försöka få henne att gå på fler anhörigträffar, jag gör mitt jobb, hon får göra sitt.

Nu jobbar jag igen och är helt slut efter jobbet, men så skön känsla att få göra nåt, träffa kollegorna och känna sig uppskattad! Och suget är som bortblåst. 🙏

Var på kvinnomöte ikväll, det var fint, vi var hela 8 stycken 😁 det var en till som hade haft det jobbigt under sin semester, så det var skönt att få dela det med nån som förstod.

Berättade om samtalet med mamma också, och att hon ringde mig, ska försöka få henne att gå på fler anhörigträffar, jag gör mitt jobb, hon får göra sitt.

Nu jobbar jag igen och är helt slut efter jobbet, men så skön känsla att få göra nåt, träffa kollegorna och känna sig uppskattad! Och suget är som bortblåst. 🙏
Härligt att höra att du mår bättre igen :) ! Ja, jobbet är nog många människors räddning. Där man kan få känna samhörighet, göra nytta och få uppskattning... :)

Idag tog jag mitt sista blodprov 🙏

Har varit väldigt bra att ha det där provet i bakhuvudet nu när sommaren varit rätt tuff, nu köttar jag på själv med hjälp av kvinnomöten, vänner, den här tråden och så har jag antabus hemma om jag känner att suget trycker på (hade helt glömt bort att jag hade dom hemma)

Fick komplimang för min hy av sköterskan, hon ser ju verkligen skillnaden då hon sett mig från dag 1 😊 och sen fick jag en stor kram innan jag gick. Fint!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka