Känslan av att sväva fast man sitter

lilstar

Trådstartare
Ibland när jag sitter avslappnad med benen uppdragna, typ när jag slösurfar på datorn, får jag en supermärklig känsla. Som att jag svävar nån centimeter ovanför stolen eller att jag befinner mig lite ovanför min egentliga kropp. Är det fler som varit med om den här spännande upplevelsen eller liknande? :D

Jag upplever något liknande ibland när kan sitter på föreläsning. Som att golvet förvinner och att jag inte känner det längre under fötterna. Men inte riktigt att hela jag svävar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
255
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 244
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka