kanske kan roa någon mer än mig?

Sv: kanske kan roa någon mer än mig?

Vad söt, ganska lik ett pennskrin..
"knappstöld"
Hjälper till att roa folk.. Min valp åt en geting, veternären skrattade... Då var jag inte lika road men nu kan jag se vad han såg..
4555108.jpg

värst vad min tråd har fått flytta då, moderatorerna har bytt plats på den två gånger nu :D

haha, fina bilder.. :rofl:
katten såg faktiskt ut som en pälsboa, men en mkt söt sådan ;)
aj! stackars voffen då! men hjälp vad rolig han såg ut, asg! aningens svullen sådär :crazy: nog inte lätt att vara valp inte ;)

Synd at jag inte har en bild på min hund när hon åt en jordnöt :rofl:
Hela hon svullnade upp! Hennes öron var två cm tjocka och stod rakt ut, hennes huvud såg ut precis som en pitbull :rofl:
stackars nuttan

Så ligger Mini också ibland:D

Aaa, vad söööt :love:
Håller med om att hon liknar ett pennskrin lite. :smirk:

:rofl: Hahaha! En kattkorv :D

/MosterMia, mycket moget morgonhumör ;)

Vad söt, ganska lik ett pennskrin..
"knappstöld"
Hjälper till att roa folk.. Min valp åt en geting, veternären skrattade... Då var jag inte lika road men nu kan jag se vad han såg..
4555108.jpg

Stackars vovven :rofl:

Lite OT kanske, Men :idea: är det inte Baileys och Baccardi Apple jag ser i hyllan i bakgrunden??? :p :love:

Liknande trådar

Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 549
Senast: Asko
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 515
Senast: Stina12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama