C
carina 58
Sv: Känner mig urusel och allmänt skitdålig..
ja, det var det, såg att det såg konsigt ut.
ja, det var det, såg att det såg konsigt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått?
*nyfiken ju*
Tack för en trevlig vecka.
Vilken underbar berättelse! Grattis att du fått ett så underbart band mellan dig och din häst. Jag tycker att det är mycket viktigare att man är bra vän med sin häst och kan mer om hästar än om ridning. Jag tycker att du borde börja rida på ridskolan i en grupp med vuxna nybörjare. Då kommer du lära dig grunderna och träna lite på sitsen och sånt, men det är jättebra att du har bra balans redan, det är enormt viktigt när man rider!
Grattis än en gång att du redan har kommit så långt
Tack, igen. Det värmer något otroligt! Saken är den att vad ska man filma? Jag rider ju egentligen inte, jag KAN inte rida. Jag kan hålla mig kvar på hästen, liksom, jag fattar inte allt sånt här med stora volten, volter i hörnen, jag kan ingenting. Ja, jag måste höra runt på ridskolan. Ja, det är lite tråkigt.. Vill gå ett hästgymnasium också, men måste väl skippa det eftersom jag inte ens kan rida. Gissar på att man måste kunna rida jättebra.
Vad kul att det har gått framåt! Som någon sa (har jag för mej?) att rida är bara en del av hästägarskapet. Har du kommit så här långt med sunt förnuft kommer du komma ännu längre med samma inställning. Lycka till i fortsättningen!