Kaninslagsmål?

A

Amber_89

Har två honor varav en är mamma till tre st 4 veckor gamla ungar. Honorna är särade pga ungarna, men dom går brevid varandra med nät emellan. Dom gick tillsammans förut och har gjort det enda sedan dom var små.. Inatt så bet någon utav dom sönder nätet och det vart slagsmål! Det beror väll på revirbeteendet hos honan med ungar? Nu undrar jag, går det att sätta ihop dom sen när ungarna flyttat? Om man sätter ihop dom på en plats där ingen utav dom vart förut? Eller är det helt omöjligt? Hoppas på svar.

Sv: Kaninslagsmål?

Jag tycker inte att man ska ha kaniner ihop om man inte har en gigantisk bur. Honorna kan slåss ordentligt när de brunstar. Jag skulle låtit dem få varsin bur.

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 113
Senast: verser
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 444
Senast: alicegard
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 607
Senast: Stereo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama