kaninselar!

Tinuri

Trådstartare
halloj alla!

har nu, efter att min lilla dvärgvädur molly gick bort förra veckan har jag försökt vara jättesocial med min vädurskanin zally som lämnat ensam kvar..

hon är en underbart social kanin och inte alls rädd för människor

försöker komma ut med henne ganska ofta så hon har ngt att göra

har tröttnat på hennes gamla sele som är jeans-blå mocka, vill ha en ny, snygg och cool sele åt henne, för det är hon värd så ge mej tips!

alla bilder på era selar in i denna tråd, försök få det till en bildtråd!

har varit jättenöjd med denna bogsele (rosare i verkligheten) som jag hade till min molly, men hemsidan var jag köpte den ifrån har tagit julledigt, och jag vill spana efter snygga selar NU! :
mollyhopparpyramid.jpg

bild på zally som skall få en ny:
P1040602.jpg

kom igen o putta igång tråden! :banana:

Sv: kaninselar!

jo hon var min lilla bäbis :( tack så mkt tkr själv att de är sötast i världen!

okej tack! ska kolla in den nu med desamma, jopp det var den sidan jag syftade på ;) :bump:

Jag köper mina selar från libraartic, har några rabb-it selar också men dom gillar jag inte och kommer nog inte beställa därifrån mer.

Har selar från dom flesta säljare. Tallbackens (en stor favorit), Libra (köper allra helst därifrån), rabb-it och några djuraffärsselar.

slänger in några bilder (dock bilder jag letat fram i min photobucket då jag sitter på fel dator och inte har tillgång till mina vanliga bilder.)

libra artic sele, Beige skinn, tunnt men slitstarkt
Stella-.jpg

libra artic sele, rött läder
oh.jpg

den enda selen från rabb-it som jag använder, ska bytas ut snart. Rödrand
fabiaana.jpg

libra artic igen, rosa läder, fodrad
annonsbild.jpg

libra artic, brun blank reptil, skinn
priickaaa.jpg

bröstsele från granngården, orange
Petter2.jpg

libra artic, blå
champis1-1.jpg

Därför att bogselarna tappar formen på en gång, remmarna glider och jag vill inte behöva stanna på banan bara för att rätta till selen hela tiden, OK att det händer ibland med alla selar men rabb-its måste man verkligen rätta till hela tiden.
H-selarna tycker jag inte om storleken på, ryggbanden är för långa.
Gemensamt med båda modellerna är att remmarna är för breda, både fult och störande.

Jag håller mej till libra och tallbackens

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka