J

jessie90

Villken kaninras skulle ni rekomendera till någon som vill ha en kanin till sällskap men ändå hoppa med den?

Sv: Kaninras

dvärgvädur skulle jag rekomendera :)
finns självklart andra gosiga / hoppiga kaniner.. men dom är min favorit.. dom passar till både och :p

Sv: Kaninras

Hej jag tycker att en dvärgvädur skulle passa! :) Många andra kaniner är också trevliga ( har själv en hermelin-löwen) men Dvärgvädurar har oftast jämmnast temprament är gosiga och duktiga hoppare om man tränar dom rätt.

Annars är hermeliner vanliga men dom kan ha lite hetsigare temprament spec honor men det beror på individ. ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 072
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama