Kaninhoppare???

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare lilla_jag86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 054
L

lilla_jag86

Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*

Jo, det kan man väl kanske säga att jag är.. :p Tycker det är kul iaf, men tävlar inte.. :)

Vad kul! gör ja me...=)=) får man veta vilken klass/klasser??? vílken är favoritgrenen???

Varför är höjd synd om kanien??? Min Pärla älskar att hoppa högt... ju högre, desto ivrigare kanin...*ler*

en del kaniner kan ses forcerade fram till höjdhindret och många har också inte den rätta vinklingen i hasleden (främst hos vissa dvärgvädurar, som å andra sidan då ofta är djävulskt duktiga på längdhinder)
höjdhoppningshinder tenderar också att störa kaninens naturliga hopprytm, vilken man bör eftersträva.
men det är individuellt, naturligtvis.

Min Lilla Pärla har istället svårt att hoppa längd... vet inte vad det är... höjd kan hon hoppa nästan hur högt som helst, men längd... Nä... det går inte...=/

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 840
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka