Kaninhinder!

T

Tican

Vill veta. Ska köpa kaninhinder! :love: Vilket tycker ni jag ska ta?

Vill ha:
Minibron (fattig, så det får bli den istället för Lillebron :crazy:)

Nåt av dessa plank:
Flamman
Solen
Regnbågen
Åskmolnet har tyvärr inte råd med assnygga Parkbänken. :(

Nåt längdhinder, så billigt o snyggt som möjligt.
Typ Japan. Trippelgulan, Fyren å Athen är ju finast, men kostar en del.. :crazy: Trean är fin men lite trist, den kan man ju göra själv.

Vilka ska jag köpa??

Haha, snacka om inget å göra. :smirk:

Varför inte? Kaninhoppning är en hobby, precis som vilken som helst.

Om jag hade ansträngt mig så kanske jag hade kunnat. Har aldrig prövat och kommer aldrig göra så det vet man inte. Men eftersom hindrna bara ska användas hemma så måste de ju inte vara speciellt snygga?

My chiose, precis. :cool: Men serri, jag varken kan, hinner eller orkar göra såna hinder, och dessutom är det rätt bra andrahandsvärden på dom. :)

jag tycker det är onördigt att köpa såna hinder för på våran klubb så har dom ju träningar så man kan komma å hoppa

Sådana där hider går utmärkt att göra själv.
Min kompis och hennes syster (som tävlat sm i kaninhoppning och sådär) har hemmabyggda hinder som jag tycker är t o m finare än de flesta av de där. Men de har en nästan identisk fyr fast hemmagjord, ser likadan ut.
Så visst GÅR det att göra så där fina hinder hemma.

Flera var ju astuffa :)
Bara en fråga...kan kaniner hoppa såhär långt? :eek:
langdhopp.jpg

Jaadå! Världsrekordet är väl typ på 9 m eller nåt. Jag räknade ut att min kompis skulle vara tvungen å hoppa 52,5 m i förhållande till sin storlek. :o :D

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 386
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama