R

roslagen

Har blivit med kanin, vet någon någon sida där man kan läsa mer om engelska scheckar (eller hur det nu ska stavas ) Vet någon här något om denna ras?

:)

Sv: Kanin ras

grattis till kaninägandet! engelska scheckar är för underbart fina! :love:

rasen hör till "Små raser" och kommer, som höres, ursprungligen från England. Väger runt 2,50 till 3,20 kg, finns i färgerna: blå, brun, svart, isabella och madagaskar men då är grundfärgen alltid vit.

testa och Googla lite och se om du hittar något intressant :idea:

Sv: Kanin ras

Det var ju just det att jag inte lyckades hitta ngt i mitt Googlande.... alla verkar stava olika :crazy:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 276
Senast: Raderad medlem 149524
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 561
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 978
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar