I
Ina
när jag fick ta ut veterinären till hästen. Det var en grej som krävde veterinärinsats samma dag om än inte så akut att inte en kolikhäst kunnat gå före.
I alla fall ringde telefonen två gånger under tiden. Den nya vikarien sa bara "en kund i taget, det finns telefonsvarare" och fortsatte med min häst utan större brådska.
Jag kände mig inte helt tillfreds med dettta, då jag tänkte på vad som kunde varit för problem i andra ändan av telefonen.
Den ordinarie veterinären svara alltid i telefon om han kan, och bedömer därefter hur bråttom det är.
Det tycker jag är mer sjysst.
Vad tycker ni ?
I alla fall ringde telefonen två gånger under tiden. Den nya vikarien sa bara "en kund i taget, det finns telefonsvarare" och fortsatte med min häst utan större brådska.
Jag kände mig inte helt tillfreds med dettta, då jag tänkte på vad som kunde varit för problem i andra ändan av telefonen.
Den ordinarie veterinären svara alltid i telefon om han kan, och bedömer därefter hur bråttom det är.
Det tycker jag är mer sjysst.
Vad tycker ni ?