Kandar i annorlunda färg.

C

cassis83

Hej !

Jag letar efter ett kandar till min kille.
Har kollat allt och överallt ! Denna färgen är svår att få tag på och det enda tränset som matchade var ett equalityline träns . ( det på bild)

Vet någon var man kan hitta kandar som har denna färg eller om man kan få sytt upp ett ?

Ridsportbutik e ok varsom helst men sadelmakare gärna i skåne .

Tack på förhand

Sv: Kandar i annorlunda färg.

måste bara säga: Mycket snyggt matchat :bow:

och hästen ser väldigt trevlig ut också ;)

Det e det som e problemet. Det är inte london färgat då det är mera gult. Detta är inte lika mörkrött som havanna utan snarare liknadne new market.

hopp träns e ok att hitta , finns mer bredd där.
Synd bara attt hopputrustningen e svart....

Vill verkligen ha ett kandar och vill se om ni här kanske hade nått tips o trix.

Tack

Tack ! :)

han e underbar .. mycke häst men väldans nice :love:

Jag kanske är ute och cyklar men jag tror att Tolga har träns/kandar i den färgen.

Liknande trådar

Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 569
Senast: Magiana
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 368
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 634
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar