Butros

Trådstartare
I sommar ska jag förhoppningsvis bo en tid i Kanada. Nu undrar jag om någon har tips på bra webbplatser om westernridning i Kanada.

Ännu bättre vore om någon här har egna erfarenheter. Dels skulle jag vilja hitta en ridskola i Montreal, där jag tänkte vara den mesta tiden. Det vore också kul med tips om semesterrancher (även i andra delar av landet).

Jag har en gång varit på ett ställe i Klippiga bergen, nära Banff och där var OTROLIGT vackert, det var en ridskola och de hade uteritter men jag minns inte vad den hette, så jag är inte till någon hjälp, :o men om du vill rida i världens vackraste (?) landskap kan du söka dig åt det hållet... (om du har tid till en utflykt från Montreal)

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
802
Senast: Ramona
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 305
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38