Kan ni se dom?

Vad bra :)

Ja, det är riktiga sötnosar allehopa! Vill inte sälja dom, men då jag har fått tag på kalasdjur til min creamavel så har jag inget val :( Har fullt här nu

OK ! Jag visste inte att du var uppfödare....
Gulliga var de i alla fall!

Jag håller på att startar upp min crteamavel. Har haft några petkullar innan. Första creamkullen kommer i augusti :love:

Tack! Här är en av mina små älsklingar som vid 4½ månaders ålder fått 1 cert. Hon är nu 5 mån :love:

star1.jpg

Jopp, det ska hon, Har stora planer för henne. Hon har superstam!

Ser att du bor i Uppland, då kanske du känner till Candlelights? Jag hade en jättefin self cream hona därifrån :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 107
Senast: verser
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 207
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka