Kan ni hjälpa mig ! :-)

tesora

Trådstartare
Vi har en diskussion här hemma om i fall ston precis som hundar sjunker i temp innan förslossningen ,
Har sökt på nätet men hittar ingen info, Jag har för mig att dom har liknande tempkurva som hunden , men blir osäker när flera säger att nej så är det inte Så kloka bukare HJÄLP mig ;)

Tesora

Sv: Kan ni hjälpa mig ! :-)

Sitter här och vakar och bläddrar fram sidan 45 i "Att bli med föl" och där står det längst ner i högra spalten att tempen kan sjunka med en halv grad.
Tänkte om du ville ha källa:D

Tack alla :bow::bow:
Då vet jag att jag inte håller på att bli senil i alla fall ;)
Tesora

Tempade mitt sto 3 veckor innan. Hon skifftade en grad upp & ner fårn vecka till vecka. Så det gick inte att gå på i hennes fall. Dagen innan hon skulle föla föll det 1 grad, men det hade hon gjort vart 7:e dag innan. Så jag kände inte att mna kunde lita på det.
Lycka till Ewa

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
793
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 662
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 852
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka