Sv: Kan ni hjälpa mig att analysera en hov?
Vem har sagt att jag skulle lägga ut bilder på ansiktet??
En bakdel är en bakdel och ingen bakdel är lik den andra. Den som sett en bakdel brukar inte ha några svårigheter med att känna igen den bakdelen, däremot svårare att känna igen ansiketet bakom baken..
Jag tror du förstår hur jag menar,,,
J
Nja, militära objekt och vissa statliga objekt får du inte fotografera hur du vill, människor som kan identifieras får du inte publicera bilder på om de inte ger tillstånd. Hästen vars bilder på hovarna fotograferats är ju inte ens identifierad. Djuren har inte samma skydd.... Finns säkert mer som inte får fotograferas alternativt publiceras, men dit hör inte djuren.
En helt annan sak om hon fotograferat hela hästen, satt ut namn på den, namn på ägare, namn på hovslagare etc.
Jag uppfattade dessutom TS som sökande efter information, inte att försöka smutskasta någon. Det hela kan ju mynna ut i en relevant diskussion kring hoven? Som alla kan ta del av.
/Sessiagh
Vem har sagt att jag skulle lägga ut bilder på ansiktet??
En bakdel är en bakdel och ingen bakdel är lik den andra. Den som sett en bakdel brukar inte ha några svårigheter med att känna igen den bakdelen, däremot svårare att känna igen ansiketet bakom baken..
Jag tror du förstår hur jag menar,,,
J