Kan någon rekommendera

Sv: Kan någon rekommendera

du vet att man kan beställa på fjärrlån om böckerna inte finns inne va?

Vill du inte traska till bibblan kan du söka på deras hemsida.

Ses kanske sen. :)

misan skrev:
STC har nog bra såna böcker, finns Hästens fysiologi, och Anatomi om jag inte minns alldeles fel. Nu funkar givetvis inte sidan precis nu, men titta på http://www.travsport.se/ så finns det nog böcker/publikationer nånstans.

Har jag redan! :p Jag tycker den är jättebra och en bok som alla hästägare borde inneha. Men den är fortfarande lite för "enkel" för det jag behöver nu.

Fråga vår tränare. Jag fick nu i veckan låna en alldelles fantastiskt bra bok om leder av henne. Hon har de mest djupodlade böcker i sina gömmor man kan tänka sig.

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 549
Senast: skuggi
·
Hästvård Snälla buke, eftersom jag ältar och funderar ihjäl mig medan jag väntar på att få åka till veterinären(vi har tid om exakt en vecka), så...
2
Svar
24
· Visningar
7 143
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 803
·
Hästhantering hej! ska försöka öra en låång historia kort. dock blev det ändå längre än vad jag trott. och jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu...
Svar
17
· Visningar
2 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka