JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kan man ha Senskydd bak??? :)
Sv: Kan man ha Senskydd bak???
Det där är väll också teknikskydd?
är det? jag har noll koll på alla dessa teknikskydd hit och dit, använder bara vanliga strykkappor... men är det så ber jag om ursäkt
Vill du ha skydd runt om men inte använda senskydd bak så är väl dressyrskydd bäst kan jag tycka! Bra i skogen om man vill ha bra skydd mot slag från grenar osv. Finns ju massvis med olika märken och modeller. Även terrängskydd kan ju fungera.
Kommer absolut inte funka och blir otroligt synd om hästen!
Utrustning
Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
2
Utrustning
Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Övr. Barn
Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅
Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever...
2
Hästvård
Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Någon är missnöjd här hemma och bajsar utanför lådan :arghh: på toalettgolvet, så det är ju inte så farligt. Men störigt. Tror det är...
sthu
33 minuter sedan
Svar: 1 099
Visningar: 57 344
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tänderna såg bra ut, allt läker precis som det ska, och inte verkade han ha ont heller. Troligen är han bara försiktig om munnen efter...
Red_Chili
Idag kl 10:37
Svar: 1 145
Visningar: 67 683
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund För mig som lyckats få kroniskt/ allvarligt sjuka hundar inte en gång utan typ alla utom 1, så skulle jag aldrig våga vara utan. Och vi...
Hund!
Idag kl 10:09
Svar: 80
Visningar: 3 162
Hund