Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om du bor 4 portar ifrån och hon går max 20m..bor ni med portarna nära varandra om hon hamnar just utanör ditt fönster då hon rastar hunden Bara undrar..
En sak som slog mig du skrev att hon haft hunden i flera månader, hur kan de komma att du först nu reagerar?
jag tror nog inte hennes hund bryr sig så mycket om hon säger att hon vill ha en annan ras om det är det du menar !
Inkissad kan ju väggen bli även med en sån rastning per dag.
Det finns inget försvar mot vad kärringen utsätter sin hund för, oavsett om det hade varit en husky eller en westie, oavsett om hon köpt hunden själv eller inte. Det spelar ingen roll att hon är gammal eller inte! Finns en gammal, gammal, tant här där jag bor som har rottweilers som minsann får komma ut och vara hundar, man kan inte skylla på ålder när ett djur far illa. Vad hon än har för anledningar försvarar ingenting! Blir förbannad när jag läser det här, har nolltolerans mot folk som inte tar hand om sina djur ordentligt. Vidrigt!
Och att sätta sin egen stolthet, sin sons ego framför en hund, ett liv, är förkastligt, om det nu är det hon gör. Det är ytterst oansvarigt av henne att behålla denna hunden och att inte fixa hjälp, eller ta emot hjälp.
Vet inte vad du kan göra... hunden måste komma därifrån för på dig låter det inte direkt som om kärringen tänker anamma en aktiv livsstil.