Kan man bli gravid på dag 29??

Sv: Kan man bli gravid på dag 29??

Suck, nu sitter jag dessutom här och inbillar(?) mig att jag får små illamående attacker nu och då, och lite ökad salivutsöndring.. Tror nog fortfarande främst på skengraviditet! Trodde dessutom mensen redade skulle börja idag vid 12 tiden, fick en färgad flytning och var helt säker på att det var dags, sa det till sambon också som såg lite besviken ut :eek:. har inte sagt att det var falskt alarm ännu, tror jag väntar med det nu, annars får jag väl ändra mig var tredje timme eller något...:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 967
Senast: gulan
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 753
Senast: Snö
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna