Kan jag bli en jocky?

L

Ludde_91

Hej
Jag undrar om jag kan bli en jocky? jag är 156 cm lång och väger 40 kg och är 14 år. Finns det någon att ta kontakt med om man är intesserad?
Jag bor i Södertälje området.
Tacksam för svar.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kan jag bli en jocky?

Man kan allt bara man vill! om du bara e 14 kanske du inte behöver tänka på vikten just nu. lättast är om du börjar med ponny galopp. kolla in www.galoppsport.se där har dom länkar till olika ponnygalopp klubbar. Lycka till!

Sv: Kan jag bli en jocky?

Eftersom du är 14 kan du inte bli jockey än, man måste ha fyllt femton eller sexton har jag förståt, att de är de rglerna som gäller nu förtiden

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar