Kan inte titta på användares inlägg?

lakrits

Trådstartare
Jag vill gå in och titta på en användares tidigare inlägg men när jag försöker så får jag bara upp ett Bulletin meddelande där det står ungefär..."tyvärr din sökning gav inga resultat".
Varför?

Användaren har skrivit ca. 85 inlägg....är det för att det inte är över 100 :confused:

Sv: Kan inte titta på användares inlägg?

Kanske har h*n skrivit i trådar som tagits bort?
De på Senior försvinner ju tex efter 14 dagars inaktivitet.

Trådarna är nog borta. Dom på senior och ÄU försvinner ju ganska snabbt.

Men inte 85 inlägg bara så där?
Då måste det ju vara en stor portion otur om denna användare har skrivit i alla sådana trådar:confused:

Nja, är det en användare som inte är särskilt aktiv är det väl inget konstigt.

Andvändaren kanske är mycket inne på ÄU eller senior tex. Sedan så ska vi ju inte heller glömma att buke blev "hackat" i sommras. Då försvann ju massor av inlägg och trådar.

Hmm var det så länge sedan? Jag kom nog ihåg fel där då. Det var på sommaren iaf. Buke låg väl ner i ca en vecka om jag inte minns fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: super
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar