Kan inte öppna fönster

Lorelie

Trådstartare
Jag kan inte öppna några sidor på nätet, alltså klicka på en länk och öppna i nytt fönster.

En annan sak
Listan med snabbadresser där uppe sparas inte, den raderas varje gång jag stänger ner internet (Ständig uppkoppling). Vad gör jag åt det?
 
är det alltid så att du inte kan klicka på länkar och ett nytt fönster öppnas?

på min dator i sverige blev det så ibland om den fått för mycket o göra under en längre period.

bara att starta om så var det fixat! :)


(fast starta om har du ju säkert redan provat.. :p )
 
Nej, det började idag. Jag kan trycka ctrl+n och öppna ett nytt fönster, men jag kan inte klicka på en länk och få upp ett nytt fönster eller popUpruta.

Har provat att starta om, det hjälper inte.
 
du har inte nåt program typ "popupkiller" igång då?? vi har en sådan och då måste man avvaktivera det innan man kan klicka på nåt.
 
Starta en dos-prompt och skriv "regsvr32 urlmon.dll" utan "" och tryck enter, starta om IE och prova.
 
Så är min dator med.
Och jag tror inte att jag har någon popupkiller. :crazy:
 
Jaa, det tror jag... Det beror på hur du menar... Jag kan klippa ut adressen till sidan jag vill in på, trycka ctrl+n och få upp ett nytt fönster, och sedan klistra in adressen där, då funkar det...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Hemmet Börjar bli galen på att otäcka insekter letar sig in i lägenheten så fort jag har mitt sovrumsfönster öppet 😭 Jag köpte sånt där nät man...
Svar
16
· Visningar
1 089
Senast: Soapbubble
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 142
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp