Kan inte läsa trådar!

I

Iglatjarn

Det har hänt någonting... :crazy:
Efter varje lång tråd med flera inlägg står det ju alltid 1,2,3,4,5... osv efter titeln i forumöversikten. Nu är det helt plötsligt borta överallt och jag kan därmed bara klicka på rubriken, tex "Bruksprov -08" och hamnar bara på första sidan men jag kan inte klicka mig vidare!!
Är det någon som vet om detta är någon bugg som uppkommit eller om jag råkar komma åt nån tangent på tangentbordet?? SKulle bra gärna vilja läsa hur trådarna utvecklar sig, sida 1 i varje tråd kan jag nu....
 
Sv: Kan inte läsa trådar!

Frågan är om du har nåt som spärrar.

Kan du testa att HÖGERklicka på sid.nr 2 t.ex och öppna länk i nytt fönster?
Vad händer då?

AM
 
Sv: Kan inte läsa trådar!

Löste problemet, efter en hel dag! *nervdaller*
På något sätt hade jag aktiverat visningssättet Hybridvisning, som blir om man klickar på "visningsalternativ" upp till höger i varej forum. Så fort jag märkte det och bytte till Linjär så var allt frid och fröjd igen :p
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 352
Senast: cirkus
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
25 004
Senast: Kilauea
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
20 789
Senast: Ferrari
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 126
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp