Kan inte komma på.artist

Seabaz

Trådstartare
Minns bara en mening

Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......"

That it. Vem liksom?
Kvinna.
Möjligtvis från idol?

Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂

Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂
Nu hittade TS men jag tänkte direkt på denna textsnutt när TS skrev också för det är väl även signaturmelodin till de första säsongerna? Cosy in a Rocket :)

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
720
Senast: Raderad medlem 142658
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
711
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024