Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker också på den!Visserligen i annan ordning i texten men Zara Larsson med Uncover kanske?
Juliette Holmqvist gjorde en enligt mig bra version av den i Idol, finns på YoutubeVisserligen i annan ordning i texten men Zara Larsson med Uncover kanske?
Det är inte Darin med Nobody Knows?Minns bara en mening
Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......"
That it. Vem liksom?
Kvinna.
Möjligtvis från idol?
Det är inte någon remake på ” Nobody knows the trouble I’ve seen”Minns bara en mening
Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......"
That it. Vem liksom?
Kvinna.
Möjligtvis från idol?
Yes!!! Denna var det!Visserligen i annan ordning i texten men Zara Larsson med Uncover kanske?
Nu hittade TS men jag tänkte direkt på denna textsnutt när TS skrev också för det är väl även signaturmelodin till de första säsongerna? Cosy in a RocketDen här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger
Stämmer bra! Det gick ju inte att sluta tänka på den när den fastnatNu hittade TS men jag tänkte direkt på denna textsnutt när TS skrev också för det är väl även signaturmelodin till de första säsongerna? Cosy in a Rocket