MissFideli
Trådstartare
Jag kan inte klistra in urklipp i inläggen på mobilen. Om jag kopierat en länk på nån sida (t.ex photobucket) så kan jag inte lägga in det här? Får inte upp valet "klistra in". Varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kopiera? finns det valet?
Din mobil som inte klarar det? På min iphone 6 får jag upp "klistra in" när jag trycker på "vykortet" och en ruta kommer upp där. Efter den trycker jag på Lägg in.Jag kan inte klistra in urklipp i inläggen på mobilen. Om jag kopierat en länk på nån sida (t.ex photobucket) så kan jag inte lägga in det här? Får inte upp valet "klistra in". Varför?
Testade nu och jag mindes fel. Om jag tar IMG-länken från photobucket så klistrar jag in den direkt i inlägget istället för att gå via "vykortet". Då funkar det.
Jag kan klistra in bara jag trycker ner länge. Det måste vara din telefonPå alla andra sidor kommer "klistra in" upp om jag håller fingret på skärmen. Men inte på buke.
Jag har a5. Jag märkte nyss av misstag att jag också kan klicka länge så att jag får fram den blåa pluppen. Klickar jag sedan en gång på den får jag upp klistra in.Samsung Galaxy S5.
Får jag passa på o fråga om instagram? För därifrån kan jag inte heller klistra in bilder. Det blir en länk på båda visen Sjukt störigt då jag har alla relevanta bilder där typ. Således blir det aldrig bilder från mig härinne.
Använd websta, där kan man få bildlänkar.
Är det en app till/i instagram eller en helt annan?
Via datorn, jag vet inte om det finns som app.