Kan en häst vara så "hårdhuvad"?

Sv: Kan en häst vara så "hårdhuvad"?

vi har ju kollat med tre veterinärer att stoet inte för det vidare, om alla dom har fel så vet jag faktiskt inte vad jag ska tro på sveriges veterinärkår...

:eek:min foderhäst är efter vivaldi :/ har bara haft henne i nån månad men hon är alltid pigg och framåt, det ända jag märkt är att hon inte gärna galloperar, men det beror nog mer på att hon är ganska omusklad efter längre vila.
dock så är hon tävlad i både 130 hoppning och dressyr i sin ungdom.
har ert sto alltid varit "bromsad" i ridningen eller fick hon det på äldre dar?

hon har varit så ända sedan föl, alltid gått bakåt osv...och vi har verkligen gjort alla veterinärundersökninar som föreslagits...

okej, foderpollan är 19år och har inte visat ngt besvär så länge vi haft henne :) då behöver jag inte oroa mig i alla fall.

Liknande trådar

Hästhantering I maj 2022 så hittade vi en underbar 16 årig Irländsk sporthäst som vi bestämde att vi skulle köpa. Efter godkänd besiktning så köpte vi...
Svar
17
· Visningar
3 518
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 902
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 770
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag har ett dilemma och känner att jag behöver fler perspektiv. Jag har en häst som ser väldigt irriterad ut när jag ber om trav eller...
Svar
4
· Visningar
2 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar