Kan ej ändra avatar

Poxz

Trådstartare
Tillfälligt problem? Fler som inte kan?

Bilden är rätt storlek (har använt den förut) och jag har försökt både lägga upp den på sidan och länka till bilden på internet.

Kommer bara till en sida där det står "Forbidden", att jag inte har access till php eller vad det nu står, till en blank sida eller "sidan kan inte visas".

Senast ändrad:
Sv: Kan ej ändra avatar

Så står det:

Forbidden
You don't have permission to access /f/profile.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at www.bukefalos.se Port 80

Sv: Kan ej ändra avatar

Det var visst tillfälligt. Nu har jag lyckats.

*tackar för mig och drar mig tillbaks* :D

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 580
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar