Kan det vara på G?

KING88

Trådstartare
Har haft en molande värk i ryggen sen i går kväll, men det sitter ganska högt upp i ryggen:confused: Det stramar och trycker på neråt! Vid lite annsträgning som att gå får jag som lite starkare sammandragningar! Eller är det bara förkänningar:confused: Har gått 39+1. Förra förlossningen startade med värkar och inga förkänningar alls!

Skulle gärna få det gjort, så det får gärna vara på gång;)

Sv: Kan det vara på G?

sådär var det för mig också, första förlossningen var liksom ganska pang bom, rakt på sak typ :D

sen denna gången har jag haft en hel del små sammandragningar blandad med lite starkare så man funderar mer på om det är på gång eller inte.. men nu är jag ju inte alls lika långt gången som du utan vecka 34 +1 idag..

Inget mer har hänt under natten:( Lite mer molvärk på framsidan bara! Har läst att det kan kännas som mens verk, men då jag är förskonad från det så vet jag inte hur det känns!!

Fy för att bara vänta:mad:

ta en runda på stan, spring ett par varv i nån trappa eller låna grannens studsmatta :bump: !!

kom igen, ut med bebis!

Tack för alla råd och uppmuntran! Men nu har jag fått feber och känner att jag har ganska hög puls, så jag skippar nog studsmattan;)

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 018
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 705
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka