Kan det fungera?

P

Phocahontas

Jag har skaffat två kattungar, båda hanar, den ena är 4 månader och den andra 4½ månader. I alla fall så har jag nu planer på att flytta hemifrån och katterna måste då följa med eftersom mamma har nog att ta hand om sina egna djur. Kattungarna har varit ute en del, och den ena är född av en vildkatt och levde sina 10 första veckor utomhus utan mänsklig kontakt. Dom verkar ha anpassat sig bra till sitt nya hem och har blivit bästa kompisar. Min nya lägenhet är en mindre etta och jag funderar nu på om jag kan ta med katterna till den. Känns som om det kommer att bli litet för dem, men man kanske kan inreda den efter katternas behov? Kan det fungera?

Sv: Kan det fungera?

Min ena katt var stallkatt innan och den andra utekatt..
Nu bor dom hos mig som innekatter i en 1:a och lever ett jättebra liv..
Speciellt den f.d. stallkatten trivs :p

Se till så du har lite sånt som dom kan roa sig med bara, så går det kanon!

Sv: Kan det fungera?

Roligt att höra att det kan funka. Bara att flytta då:)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 315
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar