Kan det bli en zoombie invasion?

latest

Jag tycker att ni är lite okänsliga när skriver som ni gör om odöda, faktiskt.

Var kommer "brains, braaaainns" ifrån då? :cautious: Försöker de lura en att de är bara efter ens huvud och inte ens inälvor?
Var tvungen att googla! Men tydligen äter de visst hjärnor :p Det är kanske något de sparar till sist, och därför ser man aldrig det i film för filmmakarna vill hellre visa när de drar i sönder något och blodet sprutar ;)

Jag kan åtminstone inte minnas en enda zombie som attackerat huvudet först, och då har jag sett en del zombiefilmer :p

Alltså jag tycker folk uttrycker sig både rasistiskt och diskriminerande mot zombies här i tråden! De ska väl ha lika mycket rätt att finnas som alla andra ?!

:mad::cool:

😘😉
Jag kanske är lite kinkig men jag vill gärna ha kvar min hjärna och/eller inälvor liksom... :cautious:

Var tvungen att googla! Men tydligen äter de visst hjärnor :p Det är kanske något de sparar till sist, och därför ser man aldrig det i film för filmmakarna vill hellre visa när de drar i sönder något och blodet sprutar ;)

Jag kan åtminstone inte minnas en enda zombie som attackerat huvudet först, och då har jag sett en del zombiefilmer :p
De är finsmakare! Precis som jag, man ska spara det bästa till sist :up:

latest

Jag tycker att ni är lite okänsliga när skriver som ni gör om odöda, faktiskt.
Tycker jag känner igen det där, har för mig att det var en rätt sympatisk zombie som drev den kampanjen, och som kan ha haft lite problem med att fingrar och annat ramlade av ibland.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka