Hur då? Skulle de vara torrare än en levande människa? Jag har snarare fått uppfattningen att de är lite fuktigare pga de ruttnar.Fast vi pratade väl om zombier? De brinner ju fortare än en "average human body"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur då? Skulle de vara torrare än en levande människa? Jag har snarare fått uppfattningen att de är lite fuktigare pga de ruttnar.Fast vi pratade väl om zombier? De brinner ju fortare än en "average human body"
De exploderar.Hur då? Skulle de vara torrare än en levande människa? Jag har snarare fått uppfattningen att de är lite fuktigare pga de ruttnar.
Alltså det ska ju vara saaaaaalt!Yxa precis innanför dörren.
Förberett med vitlök i alla potentiella utgångar. Givetvis kors och heliga skrifter utplacerade lite varstans
Your dead is not my dead but your dead is ok?
Jag tycker att ni är lite okänsliga när skriver som ni gör om odöda, faktiskt.
Ah, jag hittade en snowflake Såå PK!
Var tvungen att googla! Men tydligen äter de visst hjärnor Det är kanske något de sparar till sist, och därför ser man aldrig det i film för filmmakarna vill hellre visa när de drar i sönder något och blodet sprutarVar kommer "brains, braaaainns" ifrån då? Försöker de lura en att de är bara efter ens huvud och inte ens inälvor?
Jag kanske är lite kinkig men jag vill gärna ha kvar min hjärna och/eller inälvor liksom...Alltså jag tycker folk uttrycker sig både rasistiskt och diskriminerande mot zombies här i tråden! De ska väl ha lika mycket rätt att finnas som alla andra ?!
Jag kanske är lite kinkig men jag vill gärna ha kvar min hjärna och/eller inälvor liksom...
De är finsmakare! Precis som jag, man ska spara det bästa till sistVar tvungen att googla! Men tydligen äter de visst hjärnor Det är kanske något de sparar till sist, och därför ser man aldrig det i film för filmmakarna vill hellre visa när de drar i sönder något och blodet sprutar
Jag kan åtminstone inte minnas en enda zombie som attackerat huvudet först, och då har jag sett en del zombiefilmer
Jag är en prepper! Jag lagrar på min hjärna och inälvor till sämre tider!Du är bara självisk !
Alltså det ska ju vara saaaaaalt!
Vampyr kan inte komma in utan en inbjudan och onda andar, häxor och liknande blockar man med salt!
@Dumpey Inte dåligt av någon med bara 26 inlägg att starta en sån här succétråd!
Tycker jag känner igen det där, har för mig att det var en rätt sympatisk zombie som drev den kampanjen, och som kan ha haft lite problem med att fingrar och annat ramlade av ibland.
När man söker på "zombie attacks brain" och får upp en massa bilder på rådjur
Men så läste jag lite mer, och:
https://www.newshub.co.nz/home/worl...ading-across-us-could-infect-humans-next.html