Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innebär det alltså att goda kan avsluta leken genom att få bort alla onda, men att de onda ändå vinner ifall ringen var hos dem när den sista lynchades? Eller hoppar ringen direkt när den sista personen lynchas i det läget?
Känns som att den här leken kan bli minst lika rolig för min stackars hjärna som den förra var...
Jag har gjort ett misstag här. Jag återkommer med en vattentät formulering.Mm med lite otur verkar det kunna bli så men det är väl bara om ringbäraren dör samtidigt som leken tar slut det riskerar att bli så?
@Lobelia ?
Ringen lottas ut bland dem som var inblandade i lynchen.Bra fråga! @Paddington ?
Jag har gjort ett misstag här. Jag återkommer med en vattentät formulering.
Tanken är att det är helt vanliga vinstvillkor för onda och goda men att Gollum och ringen ställer till det lite. trodde jag fått till formuleringen men självklart kan inte goda vinna när de svarta ryttarna är fler även om de har ringen.
Hur ska jag ens försöka förstå detta när NI är helt förvirrade hahaha
Äh jag är inte förvirrad inte än, allt går säkert att reda ut.Så är det alltid
Speciellt när det kommer nya roller. Men det brukar alltid lösa sig efterhand.
Hittat hit. Och för att svara på frågan när jag kommer ihåg det.
Gollum är innerst inne god. Ringen må ha förstärkt hans onda egenskaper, men längst in är han fortfarande god.
Skulle man svara på den frågan?
Ja, den frågan är obligatorisk och ska besvaras av alla deltagare innan första DLSkulle man svara på den frågan?
Men å andra sidan så skulle det kunna vara smart att svara på den nu innan man har fått sin roll och därför kan undvika att de andra använder det svaret som en anledning att lyncha ut en först! *springer genast iväg och svarar på frågan*Jag vet faktiskt inte riktigt, frågorna brukar inte komma förrän efter att man fått sin roll? Till första DL brukar man ibland använda svaren på frågan att bygga sina teorier på och det är ju lite svårt att dra några slutsatser om någons svar om den inte fått sin roll än, tänker jag