jag har inte lärt mig hur man skriver ett annat namn men ändå taggar den personen man retas med- finns säkert någon som är villig att vara behjälplig med det till en stackars tant?Eftersom du inte taggar så ser jag inte ditt inlägg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte lärt mig hur man skriver ett annat namn men ändå taggar den personen man retas med- finns säkert någon som är villig att vara behjälplig med det till en stackars tant?Eftersom du inte taggar så ser jag inte ditt inlägg...![]()
Du har ju redan bytt namn ser jag...jag har inte lärt mig hur man skriver ett annat namn men ändå taggar den personen man retas med- finns säkert någon som är villig att vara behjälplig med det till en stackars tant?![]()
jag har inte lärt mig hur man skriver ett annat namn men ändå taggar den personen man retas med- finns säkert någon som är villig att vara behjälplig med det till en stackars tant?![]()
hm så här @fjälltopparTagga med rätt namn men ändra sen inlägget.
Du har ju redan bytt namn ser jag...![]()
ok vad bra! då kanske det klarnar lite mera om ett och annatÄntligen har sällskapet nått Morias portar, men vad hjälper det, de är stängda, låsta och ogenomträngliga. Dvärgarna gjorde ett bra jobb uppenbarligen.
![]()
Gandalf försöker med den ena trollformeln efter den andra, ömsom mumlande ömsom skrikande. Ibland ljungar det blixtar och ibland hörs bara ett missnöjt mummel. Så plötsligt ställer han sig upp och och framkallar ett spjut av eld, det hör ett skrik och sen är det tyst.
Pippin rusar mot platsen för skriket men blir stoppad av Boromir som menar på att det inte är rätt plats för en ynklig liten hob. Pippin bryr sig inte om oförskämdheterna, utan slingar sig ur Borormirs grepp och blir de första att se en något sotig och svartbränd orc.
Bolg hade gått ut för att jaga människor på egen hand men det borde han inte gjort, inte om han ville dö som en hjälte och inte genom en olyckshändelse.
Blacksmithfarm var orcen Bolg
samtidigt har hon uttryckt en hel del misstankar under dagen mot BSF så kanske var det helt enkelt den hon misstänkte mest?Spontan kommentar om röstningen: Sednas luktar alibiröst. La den när det redan var kört för bsf.
Så snart som möjligt![]()
Översikt så här långt:
Röstlista DL1 kl 22.00
18.36 bollen__ röstar på heartstring
20.27 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.28 zassoo röstar på heartstring
20.42 EmmaN röstar på zassoo
20.51 viva röstar på zassoo
20.03 cirkus röstar på blacksmithfarm
21.18 Mirtai röstar på Viva
21.38 Snurrfian röstar på EmmaN
21.41 Niyama röstar på bollen
21.58 Hedinn röstar på Zassoo
21.58 Klara röstar på Quarter4Ever
21.59 Sedna röstar på Cirkus
Heartstring röstar på zassoo ( ogiltig röst)
21.59 quarter4ever röstar på Hedinn
21.59 Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
LenaH missar att rösta ( giltigt förfall)
zassoo lynchas DL1, var troll
EmmaN käkas nattDL1 var bybo
Viva och Hedinn, 2 st som röstade på trollet igår vars röster inte kommer räknas i dagens lynch
DL 2 kl 22
13:52 Blacksmithfarm röstar på Niyama
17.17 gabbi_ossi röstar på Blacksmithfarm
19.33 bollen__ röstar på blacksmithfarm
20:30 Viva röstar på Snurrfian
21:44 Mirtai röstar på Snurrfian
21:48 cirkus röstar på Sedna
21:53 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm.
21:54 Klara röstar på Snurrfian
21:57 Niyama röstar på blacksmithfarm
21:59 LenaH röstar på Mirtai
21:59 Sedna röstar på Blacksmithfarm
22:00 quarter4ever röstar på sedna
Niyama: 1
BSF 5
Snurrfian 2 (3 men Vivas röst räknas inte iom hennes röst på trollet i DL1)
Sedna 2
Mirtai 1
heartstring missar att rösta
Hedinn missar att rösta