2
.quarter4ever -det är jag

3.
cirkus svårt att bedöma vart jag har cirkus, hon är såpass skicklig att hon kan lura mig rätt upp på läktaren om hon vill, men hoppas hon denna gången är på den goda sidan. Tycker att hon ställt vettiga frågor och haft bra funderingar. Men har inte tilräckligt för att kunna hålla henne åt något håll än så d
ärför neutral just nu
4.
Mirtai har varit aktiv och haft ett par teorier som visat sig inte hålla. Och en del som vi inte vet svaret på än Men det behöver inte göra henne till ond ( eller god för den delen) så också neutral för tillfället
5.
Snurrfian vecklar in sig lite i förklaringarna, men det är lätt gjort (been there done that

) så vet inte om det säger något om hennes roll. Dessutom är det tacksamt för ulvarna att hugga på de som snurrar in sig och vända det till sin fördel. Snurrfian kan vara vad som helst just nu, så kvarstår som neutral , med ett öga på sig
6.
Blacksmithfarm rejält med och teoriar (ffa igår) och lägger en tidig röst på Niyama. Iom att hon varit så aktiv så finns det en hel del som verkar vettigt och en del annat som får en att fundera? Misstänkt av några, men jag vet inte jag. Kan vara ond , kan vara god, hm?
7.
Klara svårt här, tyckte hon tog en enkel röst och teori mot mig, en ond som inte vill utmärka sig genom att lägga annat än en udda röst, eller en god som gör detsamma? har ju uttalat att hon helst lägger uddaröster nuförtiden i DL1, hm Att hon teoriar vettigt kan man inte heller lita på numera, det har hon bevisat att hon kan som ond med.
8.
Gabby_Ossi la sista rösten igår och den kom på bsf, ett försök att rädda zassoo? ) eller en god som trodde på bsf som mest misstänkt? röstar på bsf idag med. vet inte var jag har henne
9.
LenaH inte en susning! Hon var ju på dramatisk konsert igår och har precis kommit in i leken så avvaktar med omdöme en gång till
10.
bollen__ la första rösten på heartstring igår, troligt god kanske, men det oroar lite att hon hade så bra teori om zassoo,utan att rösta där. Lägger en andra röst på bsf idag dessutom. Håller mina ögon på bollen__
11.
Niyama mycket aktiv, har en del bra invändningar och funderingar men också en del att höja på ögonbrynen om. Bsf har röstat på henne, och en del av det hon tar upp har även jag noterat. är ambivalent om vad jag tror om henne, neutral med ögonen på sig får hon vara tills vidare
12.
Viva la andra rösten på zassoo igår, borde inte sitta i lyan, kan vara ond utanför iofs, men tutar mer mor god pga sin röst på trollet igår. röstar på snurrfian idag men den rösten räknas inte pga att hon röstade på trollet igår.
13.
Hedinn svårbedömd hon med, har spelat allt för bra som ond innan för att man ska kunna bortse från det. inte varit inne idag , hennes röst räknas dock inte, men hade varit bra att sett mera av henne.
15
heartstring fick int e med teorin i sin röst, men hon ville ju lägga den på zassoo, har inte synts till idag? så svårt att bedöma vart hon står just nu
16
Sedna tycker jag var snabb att haka på miratis teori om att EmmaN skulle vara i lyan och Viva skulle följa hennes röst á la "lex fio". Tyckte det var orimligt redan innan DL igår tyckte det skaver lite . Neutral mot ond för mig just nu