Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lekledaren har gjort sitt första misstag. Tvillingarna - Merry och Pippin råkar redan känna till varandra. Den onda sidan kommer att få en mindre kompensation.

Lekledaren har gjort sitt första misstag. Tvillingarna - Merry och Pippin råkar redan känna till varandra. Den onda sidan kommer att få en mindre kompensation.

Eftersom leken typ inte ens har börjat och vi nu vet att dessa känner till varann så kan du väl skriva ut vilken förutsättning som ändrades för onda, alltså kompensationen?

Eftersom leken typ inte ens har börjat och vi nu vet att dessa känner till varann så kan du väl skriva ut vilken förutsättning som ändrades för onda, alltså kompensationen?
Lyan kommer att få kompensationen i den mängd sior jag uppskattar Pippin kan tänkas att offrat för att leta efter Merry.

Hittat hit! Men det krävs nog en piggare hjärna för att lyckas sätta mig in i hur alla roller fungerar, så det tar vi imorgon ;)

Full sia är alla händelser som sker under dygnet. Siorna annars är begränsade i antalet rader i leken.

Full sia är annars vad Dentaku kommer att ägna sig åt vid DL imorgon med ett vinglas i handen. :angel: Precis som @Habina är jag immun mot allt men saknar rösträtt och vinner oavsett. Tänkte försöka läsa aktivt i den här tråden för att förhoppningsvis kunna vara med i nästa lek.

Så var det dags för den obligatoriska frågan, det blir inte mindre än 2 denna gången

1 Vad har alven Legolas betytt för svensk travsport?
2 Har Alver spetsiga öron?

Full sia är annars vad Dentaku kommer att ägna sig åt vid DL imorgon med ett vinglas i handen. :angel: Precis som @Habina är jag immun mot allt men saknar rösträtt och vinner oavsett. Tänkte försöka läsa aktivt i den här tråden för att förhoppningsvis kunna vara med i nästa lek.
Så du anmäler dig som reserv :devil:

Jag läste "aveln", alltså vad Legolas har betytt för aveln och tänkte "men han kastrerades väl tidigt?". Legolas ökade intresset för travsporten. Vad nån alv har med saken att göra vet jag icke :p
Jag bildgooglade och det verkar så :confused:

Tjaa, jag gissar att han fick en häst döpt efter sig så det kanske var någon som gillade Legolas extra mycket då :angel:
Jomen de har jag väl för mig att de har :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka