Jahopp, då är det bara till att trä på sig packningen och hämta ringen då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag her läst den typ 5 gånger nu, högt dessutom, och har nog ett hum om det viktigaste iallafallHittat hit!
Den här rollistan kräver nog ett antal omläsningar innan jag hänger med känner jag...
Lekledaren har gjort sitt första misstag. Tvillingarna - Merry och Pippin råkar redan känna till varandra. Den onda sidan kommer att få en mindre kompensation.
Lekledaren har gjort sitt första misstag. Tvillingarna - Merry och Pippin råkar redan känna till varandra. Den onda sidan kommer att få en mindre kompensation.
Fixat.@LenaH @Snurrfian
Kan en av er vara gullig att ända i regeltråden så att gissningarna försvinner för våra tvillingar?
Lyan kommer att få kompensationen i den mängd sior jag uppskattar Pippin kan tänkas att offrat för att leta efter Merry.Eftersom leken typ inte ens har börjat och vi nu vet att dessa känner till varann så kan du väl skriva ut vilken förutsättning som ändrades för onda, alltså kompensationen?
Full sia är alla händelser som sker under dygnet. Siorna annars är begränsade i antalet rader i leken.
Så du anmäler dig som reservFull sia är annars vad Dentaku kommer att ägna sig åt vid DL imorgon med ett vinglas i handen.Precis som @Habina är jag immun mot allt men saknar rösträtt och vinner oavsett. Tänkte försöka läsa aktivt i den här tråden för att förhoppningsvis kunna vara med i nästa lek.
Så du anmäler dig som reserv![]()
Ha 1-0 till dig, ja det ska vara spioninfo, jag skyller på min korrekturläsare @Paddington och ber @LenaH (se jag börjar lära mig att det är H) att korrigera igenOkej, nu kommer jag och påpekar det här med namn på roller/händelser igen![]()
Men du menar alltså spioninfo?
Nästan ett heltidsjobb ju!Ha 1-0 till dig, ja det ska vara spioninfo, jag skyller på min korrekturläsare @Paddington och ber @LenaH (se jag börjar lära mig att det är H) att korrigera igen![]()