Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag vet att detta är en jättegammal tråd men jag var på en Alpackagård häromveckan och bodde tillsammans med 160 fantastiska Alpackor. Nu är jag såklart helt såld och måste försöka ordna mig ett jobb utanför stan så att jag kan bo i ett litet hus där med tre alpackor
Ja! Detta var i SalaMen vad coolt, är det något som "man" kan göra, alltså hyra någon övernattning på? Läste ganska nyligt om att man kan "vandra med alpackor", men det var bara tvåtimmarsgrejer och för långt bort för mig för att åka på för en så liten grej.
Ja! Detta var i Sala
Har inga bilder, men kan berätta att jag har sådär 10 kg färdigt garn från mina kära Tervar som ligger och väntar på att bli något...Idag är jag så glad! Jag har fått ett par torgvantar tillverkade av mina egna kamelers ull
Nån annan som har produkter tillverkade av t ex ullen från era djur? Gärna bilder!
Är det Tervar som ligger och väntar??Har inga bilder, men kan berätta att jag har sådär 10 kg färdigt garn från mina kära Tervar som ligger och väntar på att bli något...