Milene
Trådstartare
I mjukdelarna vid bogbladet. Man kan även sticka i halsen, men jag sticker hellre vid bogen, känns tryggare där.Hej!
Blev bara nyfiken, var sprutar man en alpacka nånstans??
/Lavinia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I mjukdelarna vid bogbladet. Man kan även sticka i halsen, men jag sticker hellre vid bogen, känns tryggare där.Hej!
Blev bara nyfiken, var sprutar man en alpacka nånstans??
/Lavinia
@ASKAPLASKA efter att av slump ramlat in på denna tråden sökte jag upp bloggen och har läst den sen dess (förra veckan) och kommit så långt som till en bit in i Smirnoffs intågande.
Satt helt chockad utav april 2012, och har sen sökt en lite kort resume om det hemska som hände och är så lesset nyfiken som jag kan bli. Lust att dela med dig? Om inte får jag respektera det
Lider med dig sådär lite två år senare
Jag har fått frågan många gånger och förstår att många undrar vad som hände Lillebror.
Det är en sån otroligt tragisk historia och bloggen är ju tänkt att (oftast) vara en blogg med lite humor och feelgoodkänsla så det har liksom inte passat in att berätta om Lillebrors öde där.
Men jag får kanske ta till mig era önskemål och berätta nån dag, vi får se.
/Kamelmor
Tack för förståelsen! Kul att du gillar bloggenFörstår om du vill hålla undan det från en härlig blogg. Känn dig inte pushad till det. Jag var mest nyfiken.
Kommer att läsa klart bloggen o sen stoppa den som favorit (kollar bloggarna rätt sällan men läser gärna ikapp lite då o då).
Gillade verligen bloggen
Apropå bloggen... Herr SprättnoffTack för förståelsen! Kul att du gillar bloggen
Jag har fått frågan många gånger och förstår att många undrar vad som hände Lillebror.
Det är en sån otroligt tragisk historia och bloggen är ju tänkt att (oftast) vara en blogg med lite humor och feelgoodkänsla så det har liksom inte passat in att berätta om Lillebrors öde där.
Men jag får kanske ta till mig era önskemål och berätta nån dag, vi får se.
/Kamelmor
Haha! Läs senaste äventyret när Herr Kamel blev INbjuden till festen...Förlåt trådkap... Men..
Jag läser också med glädje Kamelmors blogg dagligen. Den lyser upp i bloggvärlden.. alltid något litet som förgyller dagen.. häromdagen var det "min hund Semlon".. "katten Kvist".. osv osv..
Åh! Får jag gissa att ni var de lyckliga vinnarna?Hej!
Här går nu tankarna åt helt andra hållet:
Sambo: När får jag en kamel???
Jag: När vi har nånstans att ställa den??
Sambo: När får vi nånstans att ställa min kamel??
Jag: När du skaffar det??
Sambo: Borde vi inte ha två kameler så den inte är ensam?? När kommer mina kameler?? När får jag åka och rida kamel igen?? Dom är sååååååå söta, jag vill ha en nu!!!
(och folk undrar varför jag inte vill ha barn :-) )
/Lavinia, vars sambo blev helt galet kär i @ASKAPLASKA s kameler i helgen. Han tänker bli kamelmedryttare :-)
Haha! Läs senaste äventyret när Herr Kamel blev INbjuden till festen...
Åh! Får jag gissa att ni var de lyckliga vinnarna?
Jupp! Vi vann. Såå glada över det och vi hade så trevligt där (även om vi nu hittat ytterligare ett djur vi bara måste ha, vi kommer starta djurpark när vi fått tillräckligt med pengar).