Kalmardistansare???!!

R

Rene

Hej
Jag undrar ifall det finns ryttare i kalmartrakten som tränar distans eller som ska börja. Jag söker sällskap. Är ju trevligare om man är några som kan sporra varann. Vi är några från Kalmar o Öland som planerar att träffas någon helg ibland för att rida lite längre sträckor samt träna dem att gå ihop med andra m.m. Lite allmän miljöträning oxå för oss med lite grönare hästar.

Så jag undrar finns det distansare runtomkring Kalmar/Öland?? Jag åker gärna med min häst då vi behöver se världen mer.:bump:

Sv: Kalmardistansare???!!

Hej
Jag jag sitter i styrelsen i ÖDF, men tänkte ifall det fanns distansare som ej var med i föreningen liksom..

Liknande trådar

Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 816
Senast: Fruentimber
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 257
Senast: LaMagia
·
Skola & Jobb Har funderat mycket på att studera på distans och så småningom söka mig vidare i arbetslivet. Jobbar heltid med vårdadministration nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 127
Senast: lil-sis
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 786
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar