Kalmar län!!

Ida_79

Trådstartare
Har tänkt o debutera i terräng hoppning till våren... Är det ngn som vet närmaste ridklubb som annordnar det? Debutant terräng!! Jag bor i Emmaboda.. Hur gammal ska unghästen va för att få starta terräng första gången? Kramar Ida

Sv: Kalmar län!!

RidklubbenUdden i Kalmar borde väl ligga bra till för dig. Om jag minns rätt så har de en tävling på våren och en på hösten.

Sv: Kalmar län!!

Ser trevlig ut eran nya häst. Stod och pratade med din Mamma när du sadlade i Fredags kväll. Visst är Udden proffsiga, håller med dig om det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 243
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 607
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 754
Senast: malumbub
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 346
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka