KALLT! *Rustafynd, bilder*

Reykur

Trådstartare
I dag slutade pannan i de tär *lång svordomsramsa* jävla huset att fungera IGEN. Tredje gången på 24 timmar. :eek:
dessutom stormar det ute, och trots att innanfönstrena är i så känner man när vinden tar fart i vardagsrummet..

Kallt för både människor och djur..
När jag gick in till Rustie igen efter att ha varit ut i vardagsrummet och ätit hittade jag honom huttrande inkrypen under täcket..
Stackars min lille lille bäbis..
Passande nog var jag på rusta i går, och inhandlade mest för skoj, en stickad polotröja för typ, minihundar.. Hade inte trott att den skulle komma till andvändning särskillt ofta men den har en stor döskalle på sig, ett måste för en S*Jolly Roger's :D

Rustie Älskar den! Perfekt när det är så här husket och kallt i huset tänkte han, och gosade ner sig i sin fiina bädd :p

trja3.jpg

trja1.jpg

Sv: KALLT! *Rustafynd, bilder*

Men vad sött :love: Och vad skönt för lillkillen!

Mina börjar ta på sig vinterpälsen, Abbies päls har ändrat sig ordentligt sen i somras när hon i princip tappat sin underull på ryggen.

Men vad sött :love: Och vad skönt för lillkillen!

Hihi, ja jag trodde verkligen inte att en katt skulle uppskatta en tröja så här mycket, speciellt inte första gången han provar den :eek:
Men han tycker det var en himla fiffig idé av matte :angel:

Hehe, ja dina lurvbollar lär ju inte frysa i första taget.. Brittpäls är ju såå härlig!

Nä, dom har nog problem åt andra hållet.
Fick höra att helst ska man stoppa in en britt i kylskåpet och låta den vara där en vecka innan utställningen. För att få bästa päls. Så jag håller på och bäddar i kylskåpet nu :p

Skämtåsido, ja, pälsen är underbar. På katten. Inte i koppen med te, i smörpaketet, i stekpannan, på mackan osv. Men det får man väl ta :love:

En av anledningarna till att jag gillar rexarna :angel:
Men ingen kan få mig att sluta med britter helt, deras utseende tar precis allt. Så komplettera vill jag gärna göra, men byta ut? Aldrig.

Kan man inte älska det här?
Bild185.jpg

Gud så söt! :love:

Isola hälsar dock att här duger inga tröjor eller bäddar, inte när matte finns. :love:

Bild11.jpg

Vilken gosekisse :love:
Rustie sover bara i bädden när matte är uppe och springer, annars sover han på min mage, eller hellst i min nacke ;) :love:

Fast större delen av dygnet är han vild, vild, viiild :angel:

Visst är hon :love: Och din med :love:

Du kommer inte till Örebro med din? På utställningen menar jag. Vore kul att se honom IRL.

Jag har inte bsetämt mig ang örebro än, men börjar kanske bli lite bråttom om man ska få plats ;) Isåfall skulle jag vilja ställa båda, men hur anmäler man en katt som man inte äger än? Måste höra med klubben :p Nybörjare på sånt här vettu ;)
Är du boende i örebro du eller?

Är man hundra på att man ska ha just den katten går det att anmäla ändå. Det som räknas är att man äger katten på utställningsdagen.

Anmäl som vanligt men skriv "under reg." eftersom regnr inte finns än.

Vet man inte vad katten ska heta kan man anmäla den ändå och komplettera sedan, så gjorde jag när jag ställde mina ungar (anmälde "tre korater, klass 12" när anmälningstiden startade, sedan kom jag med namn och reg.nr ett par veckor innan utställningen.

Japp, ska dit med Abbie. Åker sällan långt för att ställa ut, men till denna utställning åker vi varje år.

Då kanske vi ses där då!
Om jag hinner med att anmäla, hehe..

Men lilla darlingen då! :love:

Nästan så man skulle försöka tvinga på en av våra kissar en sådan söt tröja, men som STRAFF för att de helt ohämmat och fräckt går upp på köksbordet- när jag står där! :eek: :devil: För att inte tala om sönderrivna tapeter...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka