Kallblodsutställning Gällstad

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cliria
  • Startdatum Startdatum
C

cliria

Är det någon här som ska vara med på kallblodsutällningen i Gällstad den 6 september?

/ cliria som är nyfiken på om det dyker upp fler bukefalister

Jag ska vara med! Ska visa fjordstoet och hennes fölis :love: Förutom dem ska jag visa ett fjordsto åt en annan. Ska bli jättekul!

Vad har du för häst?

//Sofia

Vad kul..
Jag ska visa min 2-åriga bruksnordis :love:
Finns lite kort på henne där nere *pekar* om du är intresserad :D

Vad roligt! Jag tittade i fotoalbumet. Fina hästar allihopa :love: Vilken är din?

//Sofia

Det är Lovis som är min egen. Ska ha med den lilla gula, Paulina till Gällstad också :D
Synd bara att sommarbetet har satt sina spår på magen, de är allt lite tjocka :o
Måste kika på dina hästar, finns det bild på dem i länken i din profil? jaja kikar där iaf *nyfiken*

Jag kan inte annat än säga att våra har lite väl stora magar också :D :o Jag ska hålla utkik efter dina hästar :)

Då är man inte ensam om att ha runda hästar då :smirk:
Får bara hoppas min lilla klant slutar halta, såg för nån dag sen att hon markera på ena frambenet :(
Men men hon får åka med i vilket fall som helst..

Våran lilla Brizing har också börjat halta, inget roligt alls. Det är bara att hoppas det går över tills på lördag :crazy: Men åker gör vi, hur som helst :)

Lycka till föresten!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
Samhälle Vägkrenarna här är fulla av lupiner. Trafikverket slår i september och då har ju lupinrna hunnit sätta frö och redan spritt dem. I ett...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 122
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka