Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi köpte presentkort på Bio i den åldern.
Presentkort på bio, nån tv spel merchandise, en fakta bok, cool stuff har en del roliga spel och annat tex en rubikskub och lite godis, nått litet relaterat till en sport som killen spelar. Kanske ditt barn har några tips lr kan hjälpa med intressen som födelsedagsbarnet har också bollar ni utifrån det?
Ah, ja då blir det kanske lite svårt ^^Har försökt få någon information av sonen, men han vet inte så mycket om henom. Det är ingen som sonen umgås med så mycket, men hen har bjudit hela klassen.
Som förälder som har barn som fått biobiljetter så är det ju absolut mycket billigare att gå när man betalar för en än när man betalar för tvåDetta är något som jag haft i tanken, dock så krävs det ju att han får med sig en kompis eller förälder som kan följa med på bio, för en 12-åring vill nog inte gå själv. Det kanske inte alltid är så lätt att få med sig?
Kan det inte ingå i biobiljetten att ditt barn hänger med på bion?Detta är något som jag haft i tanken, dock så krävs det ju att han får med sig en kompis eller förälder som kan följa med på bio, för en 12-åring vill nog inte gå själv. Det kanske inte alltid är så lätt att få med sig?
@Fibusen tänkte också skriva detta. Presenten är att få gå på bio med ditt barn!Kan det inte ingå i biobiljetten att ditt barn hänger med på bion?
@Fibusen tänkte också skriva detta. Presenten är att få gå på bio med ditt barn!
Fast om det inte hade varit någon barnet umgicks med hade hen vill inte gått på kalaset?Kolla det ordentligt med barnet innan! Är det ingen som ens barn umgås med så avråder iaf jag från det. Barn kan vara så elaka!
Fast om det inte hade varit någon barnet umgicks med hade hen vill inte gått på kalaset?
Till ts;
Går barnet på någon speciell aktivitet? Här köps det orimliga mängder stall och fotbollssaker till kusinerna, då det är deras intresse. Vi köpte coola kepsar ett år som var poppis, dock lite dyrare har jag för mig.