Kaffebryggare

Jag har haft både stor och liten presskanna.
Skulle jag bara göra kaffe till mig så lärde jag mig snabbt hur mycket vatten och bönor jag behövde i den stora. :)

hos mig finns det en Mokkamaster bryggare som mannen använder dagligen, finns även kaffekvarn
kaffet blir tydligen bra, själv är jag thedrickare med egen vattenkokare och många olika slags théer

Nu verkar TS bestämt sig, men även jag är nöjd med Moccamaster (termos). För 1-2 koppar har jag Hario, med kanna om jag inte tar rätt ner i kopp.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 683
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar