Kåda borttagning?

Sv: Kåda borttagning?

Humelibumlan skrev:
Då får jag en ...... JÄTTE RÅTTA!!
fast det kan ju oxå vara bra, skrämmer konkurrenterna vid blotta anblicken...
Tror du man kan få tag på en sån där haj dräkt oxå? :idea:

Alltså herregud, helt jättesuperärligt så har jag aldrig skrattat så här mycket på flera år.... ni är inte kloka! Gud så HÄRLIGT!!! :rofl: :rofl: :rofl: :bow: :bow:

Olinda skrev:
Vaxa o rycka bort håren på HUMLAN? Som skriker högt om man råkar dra lite i skägget under hakan när man ska spänna nosremmen? :eek: :eek: :eek:
Tror du jag är självmordsbenägen? :angel:

AnnaKarinA skrev:
Alltså herregud, helt jättesuperärligt så har jag aldrig skrattat så här mycket på flera år.... ni är inte kloka! Gud så HÄRLIGT!!! :rofl: :rofl: :rofl: :bow: :bow:
Jag är visst klok, väldigt klok faktiskt! :mad: :p

Jaja det är ju det jag har sagt, travare kan man inte ha till mycket, klena djur...

Olinda skrev:
Jaja det är ju det jag har sagt, travare kan man inte ha till mycket, klena djur...
Kan man få se bilder på din vaxade ridhäst? :banana: :banana: :banana:
Men skriker menar jag ju såklart inte i förskräkelse, utan av ilska :angel: :devil:

Senast ändrad:

Humelibumlan skrev:
Kan man få se bilder på din vaxade ridhäst? :banana: :banana: :banana:
Men skriker menar jag ju såklart inte i förskräkelse, utan av ilska :angel: :devil:

Hade jag vara haft en digitalkamera så.....

ILSKA??? Hur kan en travare vara ilsken, jag läste just en tråd (nåja inte hela) på si så där 600 inlägg om travaren underbara temepermant, då kan de väl inte vara ilskna????

Olinda skrev:
Hade jag vara haft en digitalkamera så.....

ILSKA??? Hur kan en travare vara ilsken, jag läste just en tråd (nåja inte hela) på si så där 600 inlägg om travaren underbara temepermant, då kan de väl inte vara ilskna????
Men vi har ju redan diskuterat att humlan är inte respresentabel för travaren som ras ;)

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Cactus
·
Hästvård Är det någon som vet vad detta är? Ser ut som nåt svart, smuligt klet på baksidan av ponnyns örontippar. Hon har haft så sen vi köpte...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Thera
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 077
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag är det förberedelser inför en tävling som står på schemat. Vi ska få bada, rykta och lära oss att knoppa en häst. Alina får testa...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama