Humelibumlan
Trådstartare
Hur får man bort kåda från en häst som är helt full i det?? :smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Margarin? Hur kom du ens på tanken??mysko skrev:lägg på margarin och borsta bort det dagen efter med piggborsten
Det vågar jag prova! tackar!!Tassetass skrev:Tja... Päls som päls, antar jag? En av mina gamla katter rullade sig på en nyhuggen stubbe, och hon fick ett såpabad - funkade utmärkt.
Jo, det funkar säkert... Problemet är just doping och jag har ingen lust åka dit för doping pga. av att kräket smörjt in sig i kåda :smirk:cewe skrev:Margarin funkar utmärkt på kådfläckar på kläder.
Jag såg ut så här när min svärmor sa det. Men det funkar verkligen.
JAg skulle hellre prova det än något annat mer kemiskt.
Det vet man aldrig..martha skrev:men riktigt ärligt smör kan ju inte vara doping....det är kanske mer dessa lightprodukter man inte vet vad som finns i...galltvål kanske kan vara ett tips...hjälper mot det mesta...
Nej, matolja kan man ju testa!!Olinda skrev:Matolja en stund det funkar alldeles utmärkt det kan väl ändå inte vara doping???
Ren sopa har iallafall för mig inte funkat ett skit om jag inte vill skrubba av hela pälsen också...