Köp ett presentkort så kan hon välja själv. Här har vi presentkort som fungerar hos många företag i kommunen.Skulle helst vilja köpa en pryl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp ett presentkort så kan hon välja själv. Här har vi presentkort som fungerar hos många företag i kommunen.Skulle helst vilja köpa en pryl.
Fast det är inte kul att ge till personer som har pengar. Jag ger det gärna till ngn som har dåligt ställt.Köp ett presentkort så kan hon välja själv. Här har vi presentkort som fungerar hos många företag i kommunen.
Ok så hoppas jag inte att nån resonerar till mig. Så har jag aldrig sett det.Fast det är inte kul att ge till personer som har pengar. Jag ger det gärna till ngn som har dåligt ställt.
Bra förslag men tyvärr kan jag inte åka på spa ens för hennes skull.
Hennes trädgård är redan full.
Utflykt får jag fundera på. Men då måste det inkludera hela familjen.
Skulle helst vilja köpa en pryl.
Jag tycker att det är roligare att ge en genomtänkt pryl till de som kan köpa nästan vad de vill.Ok så hoppas jag inte att nån resonerar till mig. Så har jag aldrig sett det.
Nej tyvärr.Har hon inte önskat sig något?
Jag, dottern och mina föräldrar skriver alltid ordentliga önskelistor.
Fast det är inte kul att ge till personer som har pengar. Jag ger det gärna till ngn som har dåligt ställt.
Ok jag är tvärtom ett presentkort så man kan välja själv. Nått onödigt som någon annan bestämt att jag vill ha är inte intressant.Jag tycker att det är roligare att ge en genomtänkt pryl till de som kan köpa nästan vad de vill.
Det är ju just det jag inte vill köpa och därför jag funderar. Vill att hon ska få ngt genomtänkt.Ok jag är tvärtom ett presentkort så man kan välja själv. Nått onödigt som någon annan bestämt att jag vill ha är inte intressant.
Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?Det är ju just det jag inte vill köpa och därför jag funderar. Vill att hon ska få ngt genomtänkt.
En pall är ju en bra idé!Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?
I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad
Det där tycker jag är så fint! Att ge något som någon verkligen vill ha eller behöver men inte unnar sig att köpa själv. Eller kommer för sig helt enkelt. Oavsett om det är dyrt eller billigt.Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?
I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad
Klart du kan! Färg är glattOm jag kan ha klänning med färg på niornas examen? (Nästan alla tjejer har vit eller ljus klänning)
Varför inteOm jag kan ha klänning med färg på niornas examen? (Nästan alla tjejer har vit eller ljus klänning)
Äh, omväxling förnöjer och knatten växer. Han kanske hinner växa ur kläderna innan du är klar?Funderar på om jag får köpa ännu fler stickor hade behövt fler i storlek 3, med kort kabel.
Eller ska jag kanske hellre göra klart ett projekt i taget?
Haha jag gör medvetet ett par storlekar större just för att det ska passa (ett litet tag i varje fall ). Inte nog med att jag startar upp flera projekt, jag är en långsam stickare ocksåÄh, omväxling förnöjer och knatten växer. Han kanske hinner växa ur kläderna innan du är klar?
Enda plagget jag någonsin stickat var en fin tröja till min förstfödda syskondotter, mamman tvättade ylletröjan i 60 grader och sen kunde inte ens en docka ha den.Haha jag gör medvetet ett par storlekar större just för att det ska passa (ett litet tag i varje fall ). Inte nog med att jag startar upp flera projekt, jag är en långsam stickare också
Jag har gjort en tillfällig avmaskning när jag behövt stickorna till annat. Bara att plocka upp och sedan fortsätta. Efter en vecka eller ett år...Funderar på om jag får köpa ännu fler stickor hade behövt fler i storlek 3, med kort kabel.
Eller ska jag kanske hellre göra klart ett projekt i taget?