Just nu funderar jag på... Del 3

Det är ju just det jag inte vill köpa och därför jag funderar. Vill att hon ska få ngt genomtänkt.
Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?

I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad :up:

Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?

I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad :up:
En pall är ju en bra idé!

Det där tycker jag är så fint! Att ge något som någon verkligen vill ha eller behöver men inte unnar sig att köpa själv. Eller kommer för sig helt enkelt. Oavsett om det är dyrt eller billigt.

Nu kom jag på att min mamma sagt att hon vill ha en ny kompost. Det blir perfekt 70årspresent till henne!

Om jag kan ha klänning med färg på niornas examen? (Nästan alla tjejer har vit eller ljus klänning)

Funderar på om jag får köpa ännu fler stickor :angel: hade behövt fler i storlek 3, med kort kabel.
Eller ska jag kanske hellre göra klart ett projekt i taget? :D

Funderar på om jag får köpa ännu fler stickor :angel: hade behövt fler i storlek 3, med kort kabel.
Eller ska jag kanske hellre göra klart ett projekt i taget? :D
Jag har gjort en tillfällig avmaskning när jag behövt stickorna till annat. Bara att plocka upp och sedan fortsätta. Efter en vecka eller ett år...

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
118
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
11 176
Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 190
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar