Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har folk överlag blivit extra grälsjuka?
Och är det
A: solstormens fel
B: pandemins fel
C: kapitalismens fel
Alltså på mitt jobb är det så dåligt att jag inte sitter i fikarummet längreJag tror på D: Samtliga av ovanstående. Upplever samma sak och att jag dessutom själv börjar ta efter.
Jag har haft sorkfeber. Ja, man kan ha över 40 grader samtidigt som man maxar både Alvedon och Ipren i kombination.Om man äter 1 gram alvedon och 500 mg Ipren gånger tre per dag, kan man ändå få feber? Om man får en infektion under tiden, får man feber då?
Jag tänkte mer på "vanlig" feber. Vid en infektion som inte är superkraftig.Jag har haft sorkfeber. Ja, man kan ha över 40 grader samtidigt som man maxar både Alvedon och Ipren i kombination.
Men om du tänkte på en enklare dussinförkylning kanske det inte är blir så...?
Det finns något som heter vägtransportledare. Inte säker på riktigt vad som ingår i det jobbet. Men är de flera gula bilar så är det kanske den i en av bilarna som kallas ledare?Vad personen i varningsbilarna som åker efter exempelvis bred last-lastbilar har för yrkestitel? Oftast kör de vanlig kombi med stor skylt på taket.
Förmodligen
Så jag borde kanske säga upp det
Nu funderar jag på hur många som har en bankman?
Det är vägtransportledare de heter. Ibland kan det vara många beroende på transport.Det finns något som heter vägtransportledare. Inte säker på riktigt vad som ingår i det jobbet. Men är de flera gula bilar så är det kanske den i en av bilarna som kallas ledare?
Följebilsförare?
Jag funderar på varför mina rabatter är fulla av gräs. Jag tyckte att jag rensade dem som vanligt i fjol, men den jag började rensa idag var helt överväxt av kvickrot, klöver och diverse andra gräs i ena ändan. Kanske tog jag mig inte igenom hela rabatten förra säsongen?
Rabatten bakom huset ser inte heller så bra ut, verkar vara gräsmatta där också
Ja, helt klart legit att höra av sig. Heja!I måndags hade jag en intervju, det gick jättebra! Men de har inte hört av sig ang en andra intervju än, trots att de sa att de skulle boka mig för en intervju till. Jag funderar på när man kan höra av sig själv och fråga?
Ett av datumen jag har sagt att jag kan är jag inte längre tillgänglig för, eftersom jag opereras det datumet. Så jag har en "legit" anledning att faktiskt höra av mig.
Så det borde vara okej att höra av sig idag utan att verka tjatig, eller?
För oss människor är de inte giftiga iaf.Ena hunden har kommit på att maskrosblommor är väldigt gott. Tror hon är ätit typ 7 st idag.
Nu funderar jag på vid vilken dos maskrosor blir giftiga