Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo... vi siktar på att åka och kolla på tävlingarna i Ö-vik också.
Problemet är att ni har första start så tidigt..
Ska vi vara där då, får vi släppa ut hästarna mitt i natten och åka kl 4.30
Men det löser sig, chanserna att få se tävlingar häruppe är ju inte så många, så det är väl bara att åka...
Hej igen! Tror inte att det kommer att vara så mycket publik från morgonen, kommer nog mer mitt på dagen och på eftermiddagen skulle jag tro! Har ni något lag till allsvenskan då??
lag till allsvenskan
Du skulle allt se våra tafatta försök till att lära oss detta med western ridning...
Vi harvar runt på det vi har: en fd cirkushäst, och en nordis...
Dom gör så gott dom kan...
Men va´fasen, tillslut ska väl vi också kunna lära oss
Men var gräver man upp en tränare? jag menar, vi bor ju på stället som gud glömde
Tommy Bäcklund var i Vilhelmina i juni, men... vem vet om, och när, det dyker upp ett nytt tillfälle att rida för instruktör?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.