Junsele countryfestival?

kl 13.00 vid skolan på lördag den 24:e. uppvisningen kommer att vara som en tävling... Det är synd att jag jobbar annars hade jag åkt med en kuse!

Jo... vi siktar på att åka och kolla på tävlingarna i Ö-vik också.
Problemet är att ni har första start så tidigt..
Ska vi vara där då, får vi släppa ut hästarna mitt i natten :crazy: och åka kl 4.30

Men det löser sig, chanserna att få se tävlingar häruppe är ju inte så många, så det är väl bara att åka...

Hej igen! Tror inte att det kommer att vara så mycket publik från morgonen, kommer nog mer mitt på dagen och på eftermiddagen skulle jag tro! Har ni något lag till allsvenskan då??

lag till allsvenskan :confused:
Du skulle allt se våra tafatta försök till att lära oss detta med western ridning... :angel:
Vi harvar runt på det vi har: en fd cirkushäst, och en nordis...
Dom gör så gott dom kan... :D

Men va´fasen, tillslut ska väl vi också kunna lära oss :confused:
Men var gräver man upp en tränare? jag menar, vi bor ju på stället som gud glömde :D

Tommy Bäcklund var i Vilhelmina i juni, men... vem vet om, och när, det dyker upp ett nytt tillfälle att rida för instruktör?

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Bubbles
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 815
Senast: Seabaz
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama