Junsele countryfestival?

kl 13.00 vid skolan på lördag den 24:e. uppvisningen kommer att vara som en tävling... Det är synd att jag jobbar annars hade jag åkt med en kuse!

Jo... vi siktar på att åka och kolla på tävlingarna i Ö-vik också.
Problemet är att ni har första start så tidigt..
Ska vi vara där då, får vi släppa ut hästarna mitt i natten :crazy: och åka kl 4.30

Men det löser sig, chanserna att få se tävlingar häruppe är ju inte så många, så det är väl bara att åka...

Hej igen! Tror inte att det kommer att vara så mycket publik från morgonen, kommer nog mer mitt på dagen och på eftermiddagen skulle jag tro! Har ni något lag till allsvenskan då??

lag till allsvenskan :confused:
Du skulle allt se våra tafatta försök till att lära oss detta med western ridning... :angel:
Vi harvar runt på det vi har: en fd cirkushäst, och en nordis...
Dom gör så gott dom kan... :D

Men va´fasen, tillslut ska väl vi också kunna lära oss :confused:
Men var gräver man upp en tränare? jag menar, vi bor ju på stället som gud glömde :D

Tommy Bäcklund var i Vilhelmina i juni, men... vem vet om, och när, det dyker upp ett nytt tillfälle att rida för instruktör?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
802
Senast: BoYo
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 814
Senast: Nepenthe
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrera tik med titthål
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023