Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge det bara är lite vatten är det nog lugnt. Jag hade varit restriktiv tills den slår ut med förstår att man blir nojig när man ska bort.
Ge den lite vatten du, men den kan nog behöva lite stöd. Största problemet med amarylis är att de går av/viker sig.
Vilken är den viktigaste julmaten/julgodiset för er?
För mig är det absolut viktigaste rödbetssallad, risgrynsgröt och k*ttbullar med kryddpeppar i.
Sen kommer nog vörtbröd... och vegoskinka och jul/chai-té vill jag helst också ha...
Och auberginesill, fast det äter jag resten av året också så (det gör jag iofs med gröten också)... Extra bonus är väl typ en pepparkaka och en lussebulle.
När jag åt kött var sylta också viktigt!
Smart tänkt där @sicx
Ibland är lösningen bara att göra det absolut enklaste
Tur vi har stora fönster...
Hittade inte julrimstråden när jag sökte?Startade precis en tråd för julrim så om någon vill ha hjälp in och skriv där så knåpar jag gärna lite på rim. Nu är det ju trots allt november redan det går fort till jul. Trodde inte det fanns någon tomtesmiley men det gjorde det ju fanns ju både tomtefar och tomtemor!
Hittade inte julrimstråden när jag sökte?